Ce este bine și ce nu este bine să faci atunci când vrei să slăbești

Îți place acest articol? Distribuie-l!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu noutățile și ofertele noastre! 

Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate

Specialiștii în remodelare corporală din cadrul centrelor Atelierul de Slăbit și-au propus în cadrul acestui articol să-ți ofere câteva direcții utile despre DOs și DON’Ts legate de slăbire. Cu alte cuvinte, îți spunem care sunt acțiunile care te vor susține în demersul tău pentru reconturarea siluetei și care sunt elementele de care ar fi bine să te ferești în acest parcurs.

 

DOs – Ce să faci când îți dorești sa slăbești?

 

Alimentație diversificată
O alimentație diversificată îți va aduce aportul de vitamine și minerale necesar organismului tău pentru ca acesta să se menține sănătos. Pentru că nu doar să slăbești este importat. Ci să slăbești într-un mod sănătos. Astfel, este de preferat să alegi porții de mâncare mai mici pentru mesele principale ale zilei și în combinațiile corecte.

 

Odihna
Este deosebit de important pentru refacerea organismului să dormi bine noaptea. Este demonstrată legătura dintre somn și slăbit. Experții au arătat că lipsa somnului conduce la o scădere a hormonului responsabil cu senzația de sațietate (leptina) și crește nivelul hormonului responsabil cu senzația de foame (grelina). A fost demonstrat prin studii că în doar 2 zile consecutive cu numai 4 ore de somn pe noapte se reduce secreția de leptină cu 18% și crește secreția de grelină cu 28%. Care este urmarea? Te lăsăm pe tine să concluzionezi. ☺

 

Evită pe cât posibil stresul
Este clar pentru toți că nu putem trăi în societatea de astăzi fără a ne simți stresați. Doar că este nevoie sa dobândim abilitatea de a gestiona stresul pentru că, în prezența lui, se produc blocaje în urma cărora se pot declanșa anumite substanțe ce fac slăbirea imposibilă. De exemplu, oamenii de știință au descoperit că stresul este strâns legat de nivelul glicemiei din sânge. Când ești stresat, nivelul glicemiei după ce mănânci revine la normal în 6 ore – dublul față de normal. Acest lucru înseamnă un nivel crescut al insulinei în sânge, ceea ce conduce la nevoia de a consuma mai mulți carbohidrați și dulciuri.

 

Hidratare corespunzătoare
Eliminarea toxinelor din organism are loc într-un mod natural. Însă, poți ajuta acest proces printr-un consum echilibrat de apă. În acest fel, accelerezi metabolismul pentru a elimina substanțele nocive. De asemenea, hidratarea este un element cheie și în procedurile de remodelare corporală. Aportul de lichide va ajuta la metabolizarea grăsimilor ”forțate” de aparate să fie eliminate din corp.

 

DON’Ts – Ce să nu faci când îți dorești sa slăbești?

 

Înfometarea
Este un stres pentru organism și este percepută ca o criză. De aceea, în momentul în care vei reveni la o alimentație normală, corpul tău va avea tendința să asimileze tot, pentru provizii. Așadar, încerci să intri în ritmul tău obișnuit, cu aceleași obiceiuri, însă observi că te îngrași pe zi ce trece. Așa se creează efectul de ”yo-yo”, care trebuie neapărat evitat atunci când ai în vedere să slăbești.

 

Diete de scurtă durată
Dietele scurte pot avea rezultate care să te impresioneze. Însă, ca și în cazul înfometării, organismul va fi stresat și va încerca să facă față restricțiilor, dar imediat cum introduci alimentele tale obișnuite, va acumula și asimila tot, cu tendința de a stoca. Așa apar depunerile de grăsime în zone greu de modelat, precum abdomen, partea inferioară a coapselor sau a brațelor. Atunci când ai în vedere o dietă, cel mai bine apelezi la un nutriționist care te va ajuta sa transformi acest demers într-un stil de viață, cu reguli pe care să le respecți timp îndelungat.

 

Consumul doar a unor alimente
Scoaterea anumitor alimente din dietă înseamnă privarea organismului de o serie de vitamine și minerale. Toate alimentele, inclusiv carbohidrații, au rolul lor bine stabilit în funcționarea sănătoasă și corectă a organismului. Dacă alimentația ta va fi privată de anumite tipuri de alimente, pe termen lung, acest lucru îți va fi mai mult dăunător decât avantajos. Este de preferat să optezi pentru acele alimente slabe caloric, pe care să le consumi în combinații sănătoase, dar să nu renunți complet la carbohidrați sau alimente care conțin în mod natural o cantitate mai mare de zaharuri. Astfel, vei reuși pe termen lung să mănânci sănătos, iar acest lucru se va reflecta și în scăderea în kilograme.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Atelierul de Slăbit

Atelierul de Slăbit reprezintă o echipă de medici profesioniști a căror scop este să te ajute pe tine să ajungi la aspectul fizic dorit.

Acceptăm următoarele metode de plată:

Plata in Rate
© Copyright atelieruldeslabit.ro
Toate drepturile sunt rezervate.

Website realizat și întreținut de Kooperativa

Abonează-te la newsletter

Te vom ține la curent cu promoțiile și evenimentele noastre. Promitem să nu trimite mesaje de tip spam!

Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate
Alexandra Marin Atelierul de Slabit

Bună! Eu sunt Alexandra Marin și sunt aici să te ajut! Ma poți contacta la numărul de telefon 0314 053 953.

Până atunci te invit să te abonezi la newsletter-ul nostru în perioada 16.03 – 14.05.2020 iar noi te premiem cu un drenaj limfatic în valoare de 93 RON!

Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate